Kako ide

Može li se za malo para dobiti
puno muzike ili tiha voda brege…

Petar Krpan

Petar Krpan

Kako ide?

R Raymon Hardray Nine 4.0_Naslovna-slika-434-x-239_v3

R Raymon Hardray nine 4.0 postao je član naše male obitelji, dobio sam ga na test bicikla pa sam ga morao malo isprobati ovaj bicikl kako bi znao čime raspolažemo. Mjesto događaja, Otok Ugljan, odlično označene biciklističke staze.

Od mjesta Preko, uspon prema Sv. Mihovilu pa na drugi kraj otoka i natrag. Uglavnom sve po makadamu kroz maslinike, nekoliko strmih dionica, nekoliko zahtjevnijih spuštanja i na kraju skok u more na brzinsko hlađenje (bez bicikla, naravno) ukupno, 50 kilometara.

Rezime bi bio otprilike ovakav. R Raymon Hardray Nine 4.0 će bez trzaja na pedali zadovoljiti većinu biciklista. Odlični prijenosni omjeri garantiraju uspon na najstrmijim dionicama bez odvajanja od sjedala, a extra široki volan ulijeva sigurnost na spuštanjima i prilikom brze vožnje po neravnom terenu. Šalta odlično, koči suvereno, a vilica bez problema upija prepreke po putu. S cijenom od 5.600 kn spada u srednju klasu, ali prema osjećaju u vožnji bi rekao da pokušava ući u klasu iznad, definitivno će zadovoljiti sve korisnike osim ekstremnih biciklista koji su spremni odvojiti za bicikl koliko i za auto.

Znači, nema terena koji ne može svladati, ni udaljenosti koju ne može prevaliti, a savršena tišina prilikom vožnje odaje dojam puno skupljeg bicikla. U svakom slučaju, ako želite dugoročni ulog u bicikl na koji uvijek možete računati, a da vas pritom izdatak ne izuje iz cipela. Ovo je za svaku preporuku. Ja sam naučio na malo žešće bicikle, ali moram priznati da sam jako ugodno iznenađen.
Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)