Stalna pitanja oko toga, koliki je domet, koliko troši, koliko se puni baterija, nije ostavljalo drugu opciju nego da sjednem na bicikl i „snimim“ što se doista događa. Za bazu ovog električnog bicikla odabrao sam vrlo pouzdan Kross Level 2.0 i ugradio motor snage 500 W te bateriju kapaciteta 630 Wh ili 17.5 Ah. Ovo je standarni paket koji daje najbolji omjer snage, brzine i trajnosti baterije u odnosu na cijenu „kompleta“.
Druga stvar koja utječe na domet i vožnju jest situacija da je na spomenutom biciklu ugrađen jeftiniji komplet bez displaya. Kod ove situacije je pomoć iz motora uvijek maksimalna ako ne diraš gas, nego aktiviraš motor okretanjem pedala. Druga opcija je aktivirati motor okretanjem ručice gasa i bez okretanja pedala i treća opcija je okrenuti gas do nekog stupnja i paralelno vrtjeti pedale. Time dobivamo „pedal asist“ pomoć, do nivoa do kojeg smo okrenuli gas.
U svakom slučaju, ja sam se vozio u „pedal asist“ modu koji uvijek daje maksimalnu snagu motora i uskoro ću ugraditi display koji će omogućavati stupnjevanje pomoći i time bitno povećati autonomiju.
Kad bude ugrađen display, koji dozvoljava nekoliko različitih asistencija, napravit ću novi đir i snimiti ga, za vas.
Kod kretanja sam, nakon nekog vremena počeo koristiti malo gasa, pa nastavim s pedalama, zato što pedal asist pokreće motor nakon pola kruga okretanja pedala. To je namjerno „ugrađeno“ kako bi pametna elektronika bila sigurna da doista želite krenuti. Ako bi motor reagirao odmah, moglo bi se vrlo lako desiti da vam, dok stojite na semaforu, motor kod svakog pomaka pedala trza, što nije baš ugodno s ovako jakim motorom.
Maksimalna brzina koju sam postigao, samo pomoću motora je bila 45 km/h. Isto je bilo i u kombinaciji s pedalama jer je originalni omjer prednjeg i zadnjih lančanika takav da je nakon 35 km/h ionako besmisleno vrtjeti pedale. To se može „pojačati“ za par sto kuna, zamjenom pogonskog lančanika većim, ali osobno nisam vidio u tome neku potrebu.
Po meni je puno važnije da se biciklom doslovno možeš penjati po stepenicama bez nekog specijalnog truda.
Biciklom sam napravio skoro punih 70 km prije nego mi se istrošila baterija. Prosječna brzina je bila, za grad, vrlo visokih 22 km/h i nakon potrošene baterije sam otpedalirao u „bazu“ bez nekih većih problema.
Ovo je neki standardni set umjerenih performansi, koji preporučujemo za ugradnju na bicikle s kojima želite bez većih naprezanja prevaliti puno kilometara.
Postoji mogućnost ugradnje jačih motora koji daju luđačke performanse, ali takav motor mora pratiti jači kontroler i puno kapacitetnija baterija, a nije svejedno ni na kakav bicikl ćete ugraditi spomenuti komplet. Sve to zajedno jako poskupljuje priču i ako nisu luđačka ubrzanja i jako visoka krajnja brzina imperativ, jednostavno „stvar“ nema smisla.
Cijena ovog bicikla u ovoj varijanti je 15.000 kn s PDV-om, a s displayom će biti nešto više. Ako želite napraviti 140 km umjesto 70 km, potrebno je kupiti još jednu bateriju po cijeni od 3.500 kn i stvar je riješena.
Ja sam na ovom biciklu napravio, eto, tih 70 km i kad ugradim display ću odvoziti još toliko, ako ga prije ne prodam.
Pedal asist s mogućnošću UGRADNJE RUČICE GASA, tako da se bicikl može voziti i bez okretanja pedala.
MOGUĆNOST ODABIRA:
– snage motora (od 250 W do 2500 W)
– kapaciteta baterije (od 500 Wh do 1200 Wh)
– bicikla na koji će se ugrađivati električni paket
– dodatne opreme
OSIGURAN SERVIS I REZERVNI DIJELOVI.
Beskontaktni motor smješten u zadnjem kotaču garantira jako dugačke servisne intervale. Ne opterećuje pogonski sklop (pedale, lančanike, lanac i kazetu) koji je kod središnjih motora najviše na udaru i trpi najveća opterećenja. Kapacitet baterije birate prema željenom dometu.
Za TVRTKE nudimo mogućnost financiranja bicikala putem OPERATIVNOG LEASINGA, bez učešća, vrlo brze i jednostavne realizacije. Javite nam se…