Dobio sam priliku zajahati jedan od najjačih RRaymona: FullRay 150E 11.0. Nakon ne predugog razmišljanja, pala je odluka. Idemo na Veliku planinu u susjednu nam Sloveniju.
Iako je kod nas već bilo toplo, tamo još nije okopnio snijeg. Prijateljski nastrojeni fotografi (i biciklisti) imaju plan fotkati ono po čemu je Velika planina najpoznatija, polja šafrana. Odmah mi je u glavi bila slika kako se vrhunskim crnim biciklom vozim kroz polja ljubičastih šafrana.
Kao pravi uljezi, kompić i ja smo se prijavili za izlet, ubacili bicikle u bunker autobusa prije nego su ovi stigli i onda se uspješno pravili fotografi, cijelim putem do Kamnika. Potvrdno smo klimali glavama „sudjelujući“ u njihovim „šifriranim“ razgovorima oko objektiva, fotoaparata, dronova….
Ekipa je imala plan ići gore žičarom i onda šetati i fotkati po platou, a mi smo iskočili malo ranije kako bi isprobali naše električne planinare. Na benzinskoj pumpi netom prije Kamnika izvlačimo strojeve iz bunkera, oblačimo opremu i krećemo na put. Tu počinje naša vožnja i moj test.
Bio je to jednodnevni test, ali sam većinu vremena i kilometara, proveo na terenu za koji je ovaj RRaymon i konstruiran tako da sam uživao u svakom okretaju pedala. Fotografi nas u nevjerici gledaju i škljocaju posljednju sliku jer misle da ćemo se negdje izgubiti… 😁
RRaymon je svakako bicikl koji ima odnos cijene i opreme/dijelova među najboljima na tržištu, počevši od onih najjeftinijih modela pa sve do najskupljih. Kod nas nije poznat kao brend, ali bi trebalo biti dovoljno spomenuti da je porijeklom Nijemac, bliskih veza s Husqvarnom i KTM-om tako da neprepoznatljivost brenda vrlo dobro kapitaliziramo kroz bolju opremu.
Cijena od 5.599 eura svakako nije mala, ali doista cijelo vrijeme imaš osjećaj da „to“ vrijedi više.
OPREMA:
Kombinacija karbonsko aluminijske rame s integriranom baterijom udomila je vrhunsku Fox Float 36 Factory zračnu vilicu. Elektronski je regulirana, hoda 150 mm. Nazad u istoj maniri posao obavlja Fox Float DPS Factory 230×65 mm.
Velika planina je prekrasan plato prekriven mješavinom pašnjaka i kamenja. Idealno za uživanje na biciklima. Postoji tu i skijaška staza pa je, kao mogućnost, na repertoaru i dobar downhill koji možete odraditi „po prek“ ili po singletracku planinarske staze, ali bez šiblja i grana i bez mogućnosti da se odleti u provaliju. Za svakog rekreativca koji želi brusiti svoje biciklističko/planinske sposobnosti, idealno.
Ovaj tekst napisao je živi čovjek. To je razlog zašto nije sve savršeno, zašto ste čitajući mogli osjetiti emociju i nije nužno da se slažemo u razmišljanjima. Zaključci i razmišljanja napisani u tekstu proizašli su iz dugogodišnjeg biciklističkog iskustva. Kao autor ovog teksta dozvoljavam svima da ga slobodno koriste, dijele i kopiraju bilo koji njegov dio bez obaveze da navode autora.